В началото на летния сезон Lidl разширява постоянния асортимент на собствената си козметична марка Cien с продукти за цялостна грижа за лицето, косата и тялото. Богатата гама продукти Cien са създадени с мисъл за ежедневната грижа на цялото семейство и се отличават със семпли, но ефективни формули, базирани на внимателно подбрани съставки. Само за последната една година разнообразният асортимент на веригата е увеличен с 10%, като към момента включва над 120 продукта дамска и мъжка козметика под марките Cien и Cien Men, както и пълна гама продукти за устна хигиена под собствената марката Dentalux.
С разширяването на асортимента Lidl добавя продукти за специализирана грижа, които отговарят на различните нужди и типове кожа и коса. Сред тях са специализирани кремове и серуми за лице с хидратиращ ефект, включително формули с хиалурон и Q10, както и шампоани, балсами и маски, както за ежедневна, така и за специализирана грижа за боядисана или изтощена коса. Един от акцентите е серумът за коса с арганово масло, който е създаден за интензивно подхранване на краищата и възстановяване на структурата на косъма.
С настъпването на лятото, в магазините на Lidl вече е налична и богата сезонна серия Cien Sun. Тя включва над 25 продукта със слънцезащитен фактор от 6 до 50+, сред които и нови предложения, съобразени с актуалните нужди на потребителите. Сред тях е слънцезащитен лосион, подходящ за спорт и активен начин на живот, който се абсорбира бързо и не омазнява кожата, както и специално разработен крем за лице с LSF50+, който предпазва кожата от пигментни петна.
Асортиментът от продукти за устна хигиена под марката Dentalux също е обогатен с нови формули, включително пасти за зъби с активен въглен и кокос, както и вариант, предназначен за чувствителни зъби.
Lidl ще продължи да разширява продуктовата гама козметика за лице, коса и тяло, а клиентите на веригата могат да очакват още изгодни намаления, включително и на новите продукти. Всички актуални предложения и намаления от Cien могат да бъдат разгледани в онлайн каталога и в приложението Lidl Plus.
Прочети още
Виж всички



Коментари
Още от мрежата
Виж всички



Свързани статии

Lidl с нови предложения за активен начин на живот
21 Май 2025Богат избор от продукти за спорт и активен начин на живот с марката Crivit могат да открият клиентите на Lidl във всички 137 магазина на веригата в България. Разнообразието от спортни артикули на собствената марка на смарт ритейлъра сега е още по-голямо и
Прочети
"Butter Skin": Тайната на кадифено сияйната кожа
24 Април 2025След ерата на "glass skin" и "glazed donut" визиите, новата звезда на TikTok и Instagram е "butter skin" — тенденция, която залага на хидратирана, гладка и естествено сияйна кожа, напомняща на мекотата и блясъка на разтопено масло. ...
Прочети
Няма въведени кометари.